Wat vervelend dat je niet tevreden bent. Graag horen we van je waarom je een klacht hebt. Dat helpt ons om jouw klacht op te lossen en onze ondersteuning te verbeteren. Je kunt als cliënt dit formulier zelf invullen. Iemand anders mag het namens jou ook invullen. Maar dan moet je daar wel toestemming voor geven.
(Opmerking: denk aan bijvoorbeeld hoe de klacht is ontstaan, wie is/zijn bij de klacht betrokken, waarover of over wie gaat de klacht, waarom u de klacht indient, heeft u de klacht al met anderen besproken et cetera)
Je kunt dit formulier afgeven aan je persoonlijk begeleider of opsturen naar:
Dynamic Personal Coaching
Klachtenfunctionaris dhr. A. van Rijen
Boomstraat 123
5038 GP Tilburg
Je kunt het formulier ook mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Binnen twee weken stuurt onze klachtenfunctionaris u een ontvangstbevestiging.
Je krijgt ook automatisch een nieuwe klachtenformulier toegestuurd.